Katrien Van Ginneken

Katrien Van Ginneken

Office Manager

Katrien Van Ginneken (°1976) behaalde een Masterdiploma Vertaler (Nederlands, Frans en Spaans) en is de talenknobbel van ons team. Ze was jaren actief in diverse logistieke en commerciële functies waar ze haar passie voor talen en communicatie ten volle kon ontplooien. Haar ervaring in de retail-, bouw- en farmaceutische sectoren geven haar een brede kijk op de Kempische bedrijfswereld en de diverse profielen die werkgevers zoeken.

Haar interesse in HR bracht haar bij ons en zo vervoegt ze ons team sinds oktober 2021 als Office Manager. In die rol neemt ze diverse organisatorische en ondersteunende taken op zich. Daarnaast ligt haar focus op het begeleiden van assessments en gaat ze actief op zoek naar kandidaten voor toekomstige rekruteringen.

katrien@goelen.be

Wenst u meer informatie?

Wanneer u meer informatie wenst over onze dienstverlening, staan onze medewerkers voor u klaar.

CONTACTGEGEVENS

Kantoor Vosselaar
Antwerpsesteenweg 49
2350 Vosselaar
Tel.: 014 61 57 87 

Kantoor Beringen
De Weven 14
3583 Paal-Beringen
Tel.: 011 46 02 56 

E-mail: info@goelen.be
BTW: BE0455539516

 

 

OP DE KAART

OVER ONS

Sinds 1994 inspireert en assisteert Goelen & Gaukema HR Partners ondernemingen en organisaties bij de uitbouw van een succesvol personeelsbeleid.